reklama

Koniec, začiatok

Šťastne som priletel po roku domov a stretol sa s blízkymi i kamarátmi na Slovensku. Let prebehol výborne a o pár týždňov by som mal letieť naspäť, no tentokrát do štátu California, do oblasti dosť známej aj na Slovensku, zo seriálu OC California, alebo aj Orange County, California.  Chcem akosi ukončiť sériu týchto blogov, ako som ukončil i svoju cestu na škole Verde Valley School v štáte Arizona.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Chcem poďakovať za podporu na mojej ceste v Spojených štátoch ľudom na Slovensku i v Arizone. Chcem poďakovať Sučany Alumni za podporu a umožnenie mi písanie tohoto blogu. Chcem poďakovať veľa ľudom v Spojených štátoch, ktorí mi pomohli s prihláškou na vysokú školu, no v prvom rade Jen Warren, bez ktorej by sa môj sen nikdy nesplnil.

Týmto chcem napísať, že som sa dostal na a budem navštevovať školu menom Soka University of America v Orange County, California. Táto škola je menšou „liberal-arts“ školou v južnej Californii hodinu od Los Angeles a 2 míle od pláže.

Som nadchnutý a plný očakávaní. Teším sa na celkom iný život, akému som bol naučený v Arizone a na Slovensku. Ešte raz ďakujem za čítania mojich článkov a diskusie pod nimi.

Kristián Filip

Kristián Filip

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Verím, že na svete je kúsok šťastia pre každého. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu